سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
32

حوزه/ استاندار مازندران گفت: بی شک مکتب شهید نصرالله باعث تقویت مضاعف جبهه مقاومت اسلامی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، یوسف نوری طی سخنانی در اجلاسیه تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک استان مازندران با بیان این که شهید سید حسن نصرالله پرچمدار جبهه مقاومت اسلامی بود، اظهار داشت: همان طور که رهبر عزیزمان تأکید فرمودند، شهید نصرالله تنها یک شخص نبود بلکه همچون شهید سلیمانی یک راه و یک مکتب بود و بی شک مکتب نصرالله باعث تقویت مضاعف جبهه مقاومت اسلامی در منطقه می گردد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به این که به لطف الهی و به برکت خون شهید سید حسن نصرالله غده سرطانی اسرائیل به زودی نابود شود، به کارکرد ورزش اشاره و اضافه کرد: ورزش در تمدن ایران زمین و مازندران قهرمان به عنوان یک عامل قدرت در سیاست محسوب می‌شود.

استاندار مازندران همچنین گفت: ورزش و رسانه نقش ایجاد وحدت ملی دارند و حضور ورزشکاران در دوران دفاع مقدس چشمگیر بود و بیش از پنج هزار شهید تقدیم شد که هزار و ۲۰۰ شهید آن از مازندران بوده است.

وی با بیان اینکه مازندران در المپیک رتبه اول کسب مدال را داشته است، گفت: سال گذشته ۳۶۵ مدال در رویدادهای مختلف کسب شده است و این یعنی دقیقاً به ازای هر روز یک مدال به دست آوردند.

نوری با اشاره به این که استان مازندران به اندازه ظرفیت و پتانسیل از سرانه ورزشی بهره مند نیست، خواستار توجه مسئولان کشور به این مساله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha